Моята история 2

Имам компютър HP-Compaq DV6000 на 2 години, през които е стоял само на бюро и е почистван на всеки 6 месеца в оторизиран сервиз в Магдебург, Германия.
Когато се върнах в България реших да му купя още рам памет. Отидох в Плесио и купих 2 по 2 гигабайта памет, с които компютъра работеше добре, но след двадесетина дни започна да дава грешки, да дава сини екрани и т.н.. Реших да следвам правилната посока на действие и да занеса компютъра за диагностика в сервиз. Така попаднах в т.нар. "Сервизат", от които не бях доволен след първата ни среща, но имах надежда, че "Сервизат" им е по-добър от търговците.
Още от пръв поглед ми сложиха диагноза - за лепене, 140 лева. Аз държах да го диагностицират, защото бях 90% сигурен, че проблема е в рамта и исках протокол от сервиз, с който да ида в Плесио да ми сменят паметта, за да не оставям там компютъра си, тъй като те са магазин, а не сервиз, въпреки, че предлагат някакви сервизни услуги.
Оставих го, те казаха че ще го погледнат и ще се обадят. След 2 дни им звъннах, защото те не ми се обадиха. Казаха ми "нали говорихме, че е за лепене, чакаме ви да кажете дали да го правиме". Казах им "вие дори не сте го пуснали, нали?", отговора беше, че е диагностициран и нещата са ясни с тия модели.
Помолих ги да ми напишат протокол и да ми го върнат без да правят нищо, отидох да си го взема и какво останових, компютъра вече не даваше грешки и не се рестартираше, просто не работеше, тоест изглеждаше че работи но на екрана не излизаше нищо. Попитах ги защо не излиза нищо на екрана като съм ги помолил да не правят нищо, а съм им го дал с проблем "дава грешки в Windows, забива", както пише и на протокола за предаване за ремонт, отговора бе уклончив, но в общи линии гласеше, щом сте опряли до нас, ще трябва да ви вземем 140 лева, няма как!
Добре, оставих го, след 3 дни ми звъннаха, че е готов и го сглобяват. Отидох да си го взема и ги помолих да ми издадат протокол за ремонта и да ми извадят рам паметта, след като видя, че работи за да ида все пак до Плесио и да ги помоля да ми я тестват.
Познайте какво беше очудването ми когато видях 2 различни памети, а не комплекта който бях закупил от Плесио.
След културния ми намек, че ще имаме разправии ми върнаха и другата рам, като ми обясниха, че техника се е объркал и ми е сменил погрешка паметта. Когато я монтираха обратно се оказа, че реално компютъра прави същото каквото правеше преди техния ремонт, забива и дава грешки. Обяснението им беше, че имам 2 проблема, лепене на видео и "кофти рам".
Ако до сега някой от вас си е мислел, че съм поредния ревльо, само ще споделя, че в Плесио ми смениха паметите и всичко се оправи, компютъра се ползва още, занесох го и в друг сервиз, за второ мнение, там ми обясниха, че този модел се познава когато е отварян, а моя е като нов, единственото което му е правено е да е сваляна клавиатурата при почистване, както ми казваха и в сервиза в Германия, там хората обясняват какво правят реално и забележете, отварян е екрана.
Резулата е: 140 лева за лъжлива диагностика, подмяна на екрана ми с неработещ за да се докаже лъжливата диагноза, 3 поредни оплаквания, една заплаха, една седмица без компютър, добре дошли в "Сервизат".

Няма коментари:

Публикуване на коментар