Как да разберем какво ни казват от servizat.com

Какви видове диагнози са познати на servizat.com :

1. За лепене - 140 лева, ако искаш фактура се добавя ДДС
2. За палуър мениджмънт - 90 лева, ако искаш фактура се добавя ДДС
3. Ремонт по захранването - няма цена, може да е 75, може да е 175, зависи дали сервизния има симпатии към теб
4. Не става - 45 лева

Какво значат тези диагнози за клиента:

За лепене - слага се на 60% от лаптопите и значи, че може да ви е бил забил биоса и само да са извадили батерията за да се оправи, може да ви е била разместена или изгоряла някоя от рам паметите или нещо друго дребно и евтино, което не си заслужава да се оправя за по-малко от 140 лева. В някои случаи обаче, диагнозата се оказва вярна и се извършва лепене с горещ въздух.

За палуър мениджмънт - това го казват когато си купите батерия от тях, която спре да работи на втората седмица, идеята е да не ви я сменят, а да ви продадат нова замаскирана под неясна диагноза, въпреки че на компютъра ви му няма нищо, както се случва с хората оплакали се в "Актвни потребители".

Ремонт по захранването - това се случва когато реално правят нещо, сменят някакви елементи, но за два еднакви лаптопа с еднакви диагнози цената е различна, както се беше оказало в една тема в дир-а, това е то симпатии.

Забележка: Ако имате наглоста да откажете някой от тези ремонти ви сменят екрана с неработещ, както в моя случай. Може да се разминете и само с процесор, рам или нещо по-несъществено, късметлия.

Не става - това трябва да е цената на диагностиката, но реално ако прочетете това на сервизния си протокол, значи сервизиращия вашия лаптоп изобщо не го е погледнал, занесете го другаде за да ви го оправят за 40-50 лева. Другия вариянт е да са го повредили в опита си да го оправят.

Няма коментари:

Публикуване на коментар