Моята история

Имам лаптоп HP-Compaq DV6000, за който ми трябваше второ зарядно устройство, тъй като исках да вградя, ако мога така да се изразя, едното в бюрото си. Търсенето в google на "захранвания за лаптопи" ме заведе в онлай магазин servizat.com. Преди да се регистрирам реших да звънна да попитам дали има моето зарядно на склад, дали е оригинално, каква е цената и каква е цената за доставка до посочен от мен адрес.
Отговора на моите въпроси беше следния "имаме го да, HP е зарядното да, регистрирайте се там, в сайта, поръчайте го и ще ви го изпратим, цената на доставката ще ви я каже куриера". Аз и имах работа този ден и помолих съпругата си да го поръча, бях приятно изненадан, че на другия ден пакетчето беше при мен, но с хубавото до тук.
В пакетчето нямаше гаранционна карта, нито фактура с крайната стойност на пратката, а самото зарядно беше от най-евтините HP Replacement адаптери. Обадих се отново по телефона, от където ме увериха, че има гаранция, лепенка с дата на зарядното, а във фактурата няма начислен транспорт, защото това не е тяхна работа, а работа на куриера. Колкото до китайското менте, такива били 90 ватовите.
Върнах им поръчката разбира се, но е там въпроса. Важно е това, че и при тях практиката  е "ако мине".

Така трябваше да изглежда зарядното ми:


А изглеждаше така:

Няма коментари:

Публикуване на коментар